7 Ağustos 2009 Cuma

Marmara Ereğlisi - Sahil

Marmara Ereğlisi sahilinin eski bir fotoğrafı daha. Fotoğraf için sağ baştaki koyu elbiseli Recep Koyuncu ağabeye sonsuz teşekkürler. Fotoğrafın çekildiği yer: Halay çeken kişilerin arkasındaki tek katlı binalar şimdiki yuvarlak yerin yanındaki çay bahçesi (Eski Mevlana Çay Bahçesi) nin olduğu yer. Fotoğraf çeken kişi ise sahildeki kavşakta yol kenarından çekmiş fotoğrafı. Fotoğrafın çekildiği tarihi kişilerin üzerindeki elbiselerden 70 ler diyebiliriz. Arkada ortada gözüken Massey Ferguson traktörde gözlerden kaçmıyor. Kendine has motor sesi olan o traktörü, eski Ereğliyi nasıl özlediysem onuda özledim. Fotoğraftaki zamanların sonlarına yetiştiğim için o zamanki Ereğli beni daha çok cezbediyor. Keşke o zamanları doya doya yaşayabilseydim diyorum bu tarz fotoğrafları gördükçe. O zamanlara özlemimdendir ki bu tarz bir site yapıp bu tarz fotoğrafları paylaşıyorum. Sizlerinde desteği ile fotoğraf buldukçada paylaşmaya devam edeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder